
EMEĞİN, GAYRETİN VE BAŞARININ HEYECAN DOLU FİNALİ: GAZİANTEP’TE KARNE GÜNÜ
2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı’nın sona ermesiyle birlikte ilimiz genelinde 1.758 okulda öğrenim gören 678.163 öğrencimiz karnelerini alırken 35.543 öğretmenimiz de bir eğitim öğretim yılını daha başarıyla tamamlamanın gururunu yaşadı.
Bu heyecanlı günde Valimiz Vekili Sayın Sedat Sezik ve İl Millî Eğitim Müdürü Dr. Önder Arpacı, Bahattin Kayalı İlkokulundaki karne dağıtım töreninde öğrencilerle bir araya gelerek minik yüreklerin karne sevincine ortak oldu.
Sınıfları ziyaret ederek öğrencilerimize karnelerini takdim eden Vali Vekili Sedat Sezik ve İl Millî Eğitim Müdürü Dr. Önder Arpacı, öğrencilerle sohbet ederek onların tatil planlarını dinledi. Öğrencilerimizi elde ettikleri başarılar dolayısıyla tebrik eden Sayın Valimiz, yaz tatilini dinlenmenin yanı sıra kitap okuyarak, kültürel ve sportif faaliyetlerle değerlendirmenin önemine vurgu yaptı. Sayın Valimiz ayrıca fedakârca görev yapan öğretmenlere ve her zaman çocuklarının yanında olan velilere teşekkür etti.
Gazi şehrimizin tüm öğrenci, öğretmen velilerine huzurlu ve verimli bir yaz tatili diliyoruz.