ŞAHİNBEYLİ GÜREŞÇİLERDEN TÜRKİYE KUPASI’NDA BÜYÜK BAŞARI
ŞAHİNBEYLİ GÜREŞÇİLERDEN TÜRKİYE KUPASI’NDA BÜYÜK BAŞARI
Sivas'ta düzenlenen U17 Yeşilay Türkiye Kupası'nda Şahinbey Belediye Spor Kulübü takım halinde şampiyon oldu. 55 kiloda şampiyon olan Yusuf Eren Koçak, 27 Temmuz 2026'da Bakü'deki Dünya Güreş Şampiyonası'nda Türkiye'yi temsil edecek.
Haber Giriş Tarihi: 24.06.2026 15:41
Haber Güncellenme Tarihi: 24.06.2026 15:42
Muhabir:
UĞUR GÜZEY
ŞAHİNBEYLİ GÜREŞÇİLERDEN TÜRKİYE KUPASI’NDA BÜYÜK BAŞARI
Şahinbey Belediye Spor Kulübü Güreş Takımı, Sivas’ta düzenlenen U17 Yeşilay Türkiye Kupası’nda elde ettiği derecelerle önemli bir başarıya imza attı. Takım halinde Türkiye Şampiyonu olan Şahinbeyli güreşçiler, hem Gaziantep’in hem de Şahinbey’in gururu oldu.
17-25 Haziran 2026 tarihleri arasında Sivas’ta gerçekleştirilen U17 Yeşilay Türkiye Kupası Güreş Şampiyonası’na katılan Şahinbey Belediye Spor Kulübü sporcuları, farklı sıkletlerde elde ettikleri derecelerle takım halinde Türkiye Şampiyonluğu’nu kazandı.
Şampiyonada 55 kiloda mücadele eden Yusuf Eren Koçak Türkiye Şampiyonu olurken, 92 kiloda Efe Demircan Türkiye ikincisi, 48 kiloda Mehmet Göçer ve 71 kiloda Taha Özboyacı Türkiye üçüncüsü oldu. 80 kiloda yarışan Mehmet Koca ise Türkiye beşinciliğini elde etti.
DÜNYA ŞAMPİYONASINDA TÜRKİYE'Yİ TEMSİL EDECEK
Türkiye Şampiyonu olan Yusuf Eren Koçak, elde ettiği başarıyla 27 Temmuz 2026 tarihinde Azerbaycan’ın Bakü kentinde düzenlenecek Dünya Güreş Şampiyonası’na katılmaya hak kazandı. Başarılı sporcu, dünya şampiyonasında Türkiye’yi, Gaziantep’i ve Şahinbey Belediye Spor Kulübü’nü temsil edecek.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
ŞAHİNBEYLİ GÜREŞÇİLERDEN TÜRKİYE KUPASI’NDA BÜYÜK BAŞARI
Sivas'ta düzenlenen U17 Yeşilay Türkiye Kupası'nda Şahinbey Belediye Spor Kulübü takım halinde şampiyon oldu. 55 kiloda şampiyon olan Yusuf Eren Koçak, 27 Temmuz 2026'da Bakü'deki Dünya Güreş Şampiyonası'nda Türkiye'yi temsil edecek.
ŞAHİNBEYLİ GÜREŞÇİLERDEN TÜRKİYE KUPASI’NDA BÜYÜK BAŞARI
Şahinbey Belediye Spor Kulübü Güreş Takımı, Sivas’ta düzenlenen U17 Yeşilay Türkiye Kupası’nda elde ettiği derecelerle önemli bir başarıya imza attı. Takım halinde Türkiye Şampiyonu olan Şahinbeyli güreşçiler, hem Gaziantep’in hem de Şahinbey’in gururu oldu.
17-25 Haziran 2026 tarihleri arasında Sivas’ta gerçekleştirilen U17 Yeşilay Türkiye Kupası Güreş Şampiyonası’na katılan Şahinbey Belediye Spor Kulübü sporcuları, farklı sıkletlerde elde ettikleri derecelerle takım halinde Türkiye Şampiyonluğu’nu kazandı.
Şampiyonada 55 kiloda mücadele eden Yusuf Eren Koçak Türkiye Şampiyonu olurken, 92 kiloda Efe Demircan Türkiye ikincisi, 48 kiloda Mehmet Göçer ve 71 kiloda Taha Özboyacı Türkiye üçüncüsü oldu. 80 kiloda yarışan Mehmet Koca ise Türkiye beşinciliğini elde etti.
DÜNYA ŞAMPİYONASINDA TÜRKİYE'Yİ TEMSİL EDECEK
Türkiye Şampiyonu olan Yusuf Eren Koçak, elde ettiği başarıyla 27 Temmuz 2026 tarihinde Azerbaycan’ın Bakü kentinde düzenlenecek Dünya Güreş Şampiyonası’na katılmaya hak kazandı. Başarılı sporcu, dünya şampiyonasında Türkiye’yi, Gaziantep’i ve Şahinbey Belediye Spor Kulübü’nü temsil edecek.
En Çok Okunan Haberler